Infolinia mBank

04 lutego
14:13 2017

By skontaktować się z mBankiem, warto skorzystać z elektronicznego bądź telefonicznego kontaktu. Sprawdź numer na infolinię banku.

Oferta banków internetowych jest tańsza i korzystniejsza, a przynajmniej taka powinna być, bowiem banki elektroniczne nie zatrudniają tak wielu ludzi jak banki tradycyjne i nie mają na utrzymaniu tylu placówek. Poszukując jak najkorzystniejszych produktów i usług, warto sprawdzić oferty banków elektronicznych.

Nie wychodząc z domu

Banki elektroniczne mają coraz więcej klientów. Gdy sprawdzimy rankingi najlepszych kont czy kredytów, okaże się, że na ich czele znajdują się oferty banków elektronicznych. Bankowość elektroniczna funkcjonuje już nie tylko w bankach typowo internetowych, ale również w tradycyjnych. Wybierając najkorzystniejsze oferty produktów bankowych, należy je dokładnie analizować. Obecnie nie wychodząc z domu, można założyć konto, kontrolować swoje finanse, składać dyspozycje finansowe, złożyć wniosek o kredyt czy założyć lokatę. Można to zrobić przez Internet albo telefonicznie.

Do mBanku można dzwonić

Klienci mBanku mogą dzwonić pod wskazane numery infolinii:

  • 801 300 800 – telefony stacjonarne w Polsce,
  • (48) 426 300 800 – telefony komórkowe i stacjonarne z całego świata,
  • 793 300 800 – telefony komórkowe,
  • 691 362 265 – telefony komórkowe.

Wszystkie wymienione infolinie dostępne są przez 24 godziny na dobę, można więc dzwonić o każdej porze dnia i nocy. Bank zapewnia, że żaden sygnał od klienta nie zostanie pominięty. Każdy zostanie dokładnie rozpatrzony.

Jak zgłosić szkodę?

Bank przygotował również szczegółową informację na temat tego, jak zgłosić szkodę. Można się z tym (a także z informacjami na temat likwidacji szkody) zapoznać po zalogowaniu się na adres: zgłoszenieszkody.com.pl. W celu ułatwienia klientom zgłaszania szkód mBank uruchomił również dwie infolinie:

  • 801 88 44 44 – dla telefonów stacjonarnych,
  • (48) 22 459 10 00 – dla telefonów komórkowych z całego świata.

Klienci chwalą infolinię mBanku

Klienci chwalą kontakt z bankiem – zarówno elektroniczny, jak i telefoniczny. Chodzi nie tyle o produkty bankowe, ile o szybkość reagowania na problemy. To dobry znak. Banki, które stawiają na kontakt z klientami, mogą być o nich spokojne. Z pewnością nie uciekną oni do innych banków, skoro w swoim są przyzwoicie i przyjaźnie obsługiwani. Oczywiście, nie wszystkie opinie są pozytywne, ale nigdy nie było tak, że każdy jest zadowolony. Ważne jest to, by za pośrednictwem infolinii oraz Internetu szybko i skutecznie skontaktować z bankiem.

… lub rozmowa

Jeżeli ktoś chciałby mieć nieco inny kontakt z mBankiem, może porozmawiać z jednym z jego ekspertów. Istnieje wygodna forma kontaktu z doradcą bankowym bez konieczności wychodzenia z domu. Ekspert Online to nowoczesny rodzaj kontaktu elektronicznego. Aby z niego skorzystać, wystarczy wejść na stronę banku i wybrać rodzaj rozmowy.