Infolinia Deutsche Bank Polska

12 czerwca
15:47 2015

Strategia Deutsche Banku Polska bazuje na współdziałaniu z udziałowcami i pracownikami banku oraz lokalnymi społecznościami, a przede wszystkim na bliskim kontakcie z klientami. Aby taki kontakt klientom umożliwić, bank udostępnia czynną infolinię.

Deutsche Bank z całą mocą podkreśla, iż jest wiarygodnym partnerem dla klientów, m.in. dlatego, że nie tylko analizuje współpracę, ale i wyciąga z tego wnioski. Jest też zdania, że satysfakcja klientów jest celem oraz ostateczną miarą sukcesu banku.

Nowa kampania

W maju tego roku ruszyła nowa kampania reklamowa Deutsche Banku pod hasłem „Niech Twoje pieniądze pracują tak ciężko jak Ty!”. Deutsche Bank stara się udowodnić swoim klientom, że ich pieniądze powinny pracować na nich tak ciężko jak oni sami. Tym samym bank zachęca nie tylko do długofalowego oszczędzania, ale również do korzystania z produktów inwestycyjnych. Edukacja klienta oraz stała współpraca z nim to cel banku – i temu celowi służy właśnie kontakt z bankiem, również za pomocą infolinii.

Całodobowy kontakt

Dla klientów indywidualnych oraz biznesowych Deutsche Bank przygotował trzy numery telefonicznego kontaktu:

  • 801 18 18 18,
  • +48 12 625 80 00,
  • +48 500 919 000.

Dla klientów korporacyjnych:

  • +48 22 579 9000.

Czasami klienci wolą interweniować pisemne. Dane adresowe, na jakie należy kierować korespondencję, to:

Deutsche Bank Polska SA
ul. Armii Ludowej 29
00-609 Warszawa

Za pośrednictwem Internetu

Nie tylko poprzez infolinię można kontaktować się z bankiem. Nie mniej ważny wydaje się kontakt elektroniczny. Dzięki kontaktom e-mailowym można szybciej skonsultować swoje opinie oraz wyrazić zastrzeżenia co do banku. Poza tym mamy wszystko udokumentowane. Adres elektroniczny Deutsche Banku Polska to: [email protected]

Automatyczne blokowania

Klienci bankowi nie zawsze wiedzą, kiedy następują automatyczne blokady konta bankowego, a takie informacje się im należą. Automatyczna blokada pojawia się, jeżeli na przykład wprowadzony zostanie czterokrotnie:

  • błędny kod dostępu,
  • błędne hasło SMS,
  • błędna kombinacja kodów TAN.

Po stwierdzeniu blokady należy zadzwonić do teleserwisu pod numer 801 18 18 18 i ponownie aktywować usługę bankowości elektronicznej.

Wyniki współpracy z klientami

Deutsche Bank, opowiadając się za współpracą z klientami, postawił na dobra kartę. W ubiegłym roku został numerem jeden w kategorii banków konsumenckich oraz trzecim bankiem w kategorii banków finansujących nieruchomości. Jeżeli chodzi o kredyty gotówkowe, to najczęściej korzystają z tej oferty osoby zamożne oraz przedstawiciele wolnych zawodów. Co nie oznacza, że oferta tego banku przeznaczona jest tylko dla tego typu klientów.